Complaint: contract oplichting

user-28724 on 17 November 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik was vorig jaar benaderd door Energie Direct, ik zou veel goedkoper uit zijn dan mijn eigen leverancier ( Nuon ). Dus ik dit gedaan.
Maar toen ik de rekening kreeg was het anderhalf keer duurder.
toen ik hierover ging bellen, kreeg ik te horen dat alles duurder werd dus ook stroom
en daar kon ik het mee doen.
eind van de maand kreeg ik naast de rekening van hun, ook die van mijn eigen leverancier
( Nuon ) toen ik hierover ging bellen, was dit normaal.
na 3 keer kreeg ik van Nuon een incassoburo,
en toen ik dit aangaf bij Energie Direct zei men, betaal die ook maar dan krijg je het
aan het eind van het jaar van ons terug.. dat was het moment dat ik mijn contract beeindigde.
en niet meer betaalde.. dus ook van Energie Direct kreeg ik een inkassoburo.
tot in de trieste ben ik bezig geweest hiermee, en ze hebben allemaal een plaat voor hun kop.
van incasso is het een gerechtdeurwaarder geworden, (groenenwegen)
ook weer het verhaal daar uitgelegd, en deze zouden het gaan uitzoeken.
nooit meer wat van gehoord, tot op vandaag een mooie brief in de bus viel
een dagvaarding voor 25 November… dat is het antwoord op hun manier van uitzoeken.
Energie Direct is een berg ellende ,Oplichters, mooie woorden en beloftes
maar zodra je handtekening staat, hang je eraan.

Gewenste oplossing

Hier is geen oplossing meer voor.
ze moeten alles terug draaien..

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

.

All complaints of