Complaint: Enegie direct

user-103969 on 09 April 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,

Iemand anders heeft per abuis mijn naam ingevuld bij het aanmelden bij energie direct.
Nu ontving ik met grote verbazing een eindafrekening van mijn leverancier.
Na enig speurwerk kwam ik er dus achter dat mijn adres was aangemeld als leveradres bij energie dirict ipv als correspondentie adres.
Nu had ik een contract voor 5 jaar bij mijn leverancier afgesloten, contractbreuk, dus een forse boete ipv voordeel van 5 jaar vast.

Ik heb energie direct gebeld en mij werd gezegd dat het een geldig contract was en ik had daar ook een brief van ontvangen en een mailtje.
Echter heb ik hier helaas niks van gezien.

Nu heb ik een klacht ingediend bij energie direct, waarin ik het contract betwist.
Echter een week later nog geen reactie mogen ontvanngen.

De voorschotten worden ook niet van mijn bankrekening geincasseerd.

Met vriendelijke groet,
Wim Heun

Desired solution:

Ik wil dat energie direct het contract ontbind, zodat ik weer naar mijn oude leverancier terug kan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Wim,

Zoals we net telefonisch hebben besproken heb ik je een e-mail gestuurd met daarin de uitleg over het contract.
We hebben afgesproken dat je ons nog een e-mail stuurt met daarin je reactie.

Deze klacht sluit ik in overleg met jou omdat we dit via de e-mail gaan afhandelen.

Met vriendelijke groet,
Renske van energiedirect.nl

All complaints of