Complaint: energie direct heeft al 5 jaar geld van mij!

user-216572 on 05 December 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kreeg in oktober te horen dat energie direct in 2008 teveel gerekend heeft, ik krijg het bedrag en de rente terug. totaal 300,64 euro. Ik moest mijn rekeningnummer enz sturen, wat ik 1 november gedaan heb. Ik heb inmiddels een aantal keer gebeld, en de telefoon wordt er gewoon opgesmeten door energie direct, omdat hun duidelijk zijn geweest. Vandaag krijg ik te horen dat het geld klaar staat om te versturen, maar wanneer dat gedaan wordt weten ze niet. Dhr x weigert om een spoedbetaling te doen. Na 5 jaar vind ik het schandalig dat energie direct dus geld van mensen heb, wat niet van hun is! dit wordt zeer slecht opgelost

Desired solution:

Ik eis mijn geld terug op zeer korte termijn

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

10 years ago - Beste Nancy, Van mijn collega Ellen heb ik begrepen dat jullie zojuist telefonisch contact hebben gehad. Je hebt met haar een terugbelafspraak voor vrijdag aanstaande, begreep ik. Ik hoop dat je hiermee voldoende bent geïnformeerd en ik wens je nog een hele fijne dag verder. Groetjes Lisette

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Nancy,

Van mijn collega Ellen begreep ik dat ze vandaag nog geprobeerd heeft telefonisch contact met je te krijgen. Helaas is dit niet gelukt. Je hebt daarom een e-mail van haar ontvangen.

Laat je nog even weten of je klacht nu echt opgelost is?

Ik wens je een fijne dag verder,

Groetjes Lisette

All complaints of