Complaint: energie-direct, maakt er een zooitje van

user-84521 on 09 February 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

energie-direct, heeft een verkeerde jaarnota opgemaakt,komt afspraken niet na. liegt en bedriegt.

Desired solution:

Teveel betaalde bedrag op de jaarnota terug betalen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

12 years ago - Ik begrijp dat er problemen zijn geweest rond je jaarnota. Als ik nu in je gegevens bekijk dan zie ik dat we je vandaag op de lijst met spoedbetalingen hebben gezet. Je zult het bedrag voor het eind van de week op je rekening hebben. Met vriendelijke groet, energiedirect.nl Ralf van der Sanden Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

energiedirect.nl heeft een uitbetaling gedaan op 20-2-2012. Het bedrag zal binnen 3 dagen na deze betaling op de rekening van de klant te zien zijn.

John van energiedirect.nl

All complaints of