My complaint:
Het zou een probleemloze overstap worden , nou dat heb ik geweten , eerst even de eindrekening van de oude leverancier betalen plus boetes , ik zou er niks van merken daar het einde looptijd was met de oude leverancier , maar die vlieger ging niet op , dus in de problemen gekomen , gevraagd om een regeling bij energiedirect , maar die bestaat helemaal niet , en toch mijn best gedaan bellen en nog is bellen , een storting wordt gewoon terug gestort , deze maatschappij is totaal niet wel willend , om een nieuwe klant een oplossing te bieden , ik heb mij suf gebeld voor een regeling , op 25-06-2011 betaald in het weekeinde per internet bankieren Dus maandag 27-06 op hun rekening bijgeschreven krijg gelijk 25 euro adminitratie kosten , ik ben onderhand het zelfde bedrag kwijt met bellen naar energiedirect , nou ik heb gelijk mijn oude maatschappij gebeld , en dan krijg je gelijk gemotiveerd personeel aan de telefoon en opgewekt ,en zo als altijd even netjes behandeld , ik ben nu klant af bij energiedirect , EN GA NIET MEER TERUG NA DIT FIJASCO DAT ENERGIEDIRECT HEET tjonge jonge
Desired solution:
Ik zal ze betalen , maar vergeten kan ik dit niet meer , bij mij niet meer welkom !