Offered solution:
Hallo,
Mijn naam is Laurie en ik houd me bezig met het verlenen van online service. Op deze website kwam ik uw bericht tegen. Graag help ik u met een oplossing.
U schrijft dat er facturen worden gezonden naar een verkeerd adres. Dit is natuurlijk ontzettend vervelend.
Uit uw gegevens blijkt dat energie:direct zowel voor het leveren als het factureren het zelfde adres hanteert. Ik heb dit natuurlijk meteen voor u aangepast en ik bied u mijn excuses aan voor het ontstane ongemak.
Wel, wil ik u nog even wat uitleggen over de nota’s. Bij energie:direct heeft iedere klant toegang tot Mijn energie:direct. Op deze pagina staan alle nota’s, meterstanden en persoonlijke gegevens vermeld. Het verzenden van post naar het eerder door u opgegeven, wordt alleen gebruikt voor eventuele herinneringen of acceptgiro’s. Op Mijn energie:direct staat de nota klaar nog voor de automatische incasso. Deze kunt u dus ten alle tijden inzien. Ik heb u ook nog een e-mail gestuurd ter bevestiging van uw oplossing. Met betrekking tot uw gewenste oplossing, bericht ik u even per e-mail.
Ik hoop dat u met bovenstaande oplossing geholpen bent.
Groeten,
Laurie van energie:direct