Complaint: geen levering

user-1878 on 26 October 2009 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na 9 maanden zijn we er achter dat er bepaalde codes (EAN codes) niet kloppen, de toevoeging op het adres is onjuist, de een levert op B en de ander op Hs, beide zijn dezelfde,
ED zegt toe terug te betalen maar doet het niet, rekt tijd, wil plotseling kosten in rekening gaan bengen etc.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Onlangs ben ik gestart met het online oplossen van klachten namens energie:direct. Om deze reden wordt er nu pas gereageerd op je klacht. Graag zou ik je verder helpen, echter kon ik aan de hand van je bericht geen persoonlijke gegevens opmaken.
Mocht je klacht nog actueel zijn dan nodig ik je uit om dit kenbaar te maken via onlineservice@energiedirect.nl

Jochem van energie:direct

All complaints of