Complaint: geen reactie

user-211865 on 13 November 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 5 keer gebeld met energiedirect en ze hebben 5 keer beloofd dat ze terug zouden bellen en 2 keer gemaild in 2 weken tijd.
Ik heb geen enkele reactie teruggekregen van energiedirect.

Desired solution:

dat energiedirect reageert en de afspraken van 9 maanden geleden binnen 1 maand nakomt

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

10 years ago - Beste klant, Zoals telefonisch met je besproken, heb ik je vraag doorgezet aan de betreffende persoon bij ons die hierover gaat. Ik heb gevraagd contact met je op te nemen. We zullen deze klacht open laten staan en zo in de gaten houden of het opgelost wordt. Ik hoop dat je zo snel mogelijk een overzicht van ons kunt ontvangen. Namens energiedirect.nl bied ik je mijn excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ralf

All complaints of