Complaint: geen stroom ondanks schriftelijke toezegging

user-0 on 28 December 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ben vorig jaar verhuisd. Meter in nieuwe woning was door netwerkbeheerder afgesloten. E.e.a. doorgegeven aan Energie:direct (ED). Deze heeft schriftelijk toegezegd dat ik op datum x stroom zou hebben. Toch twee weken zonder stroom gezeten. De netwerkbeheerder had mijn huis op een verkeerd (niet bestaand) adres in de computer staan. ED verschool zich achter de netwerkbeheerder en gaf aanvankelijk aan dat ik het daar maar moest uitzoeken. Ik ben op mijn strepen gaan staan en heb aangeven dat ED het diende op te lossen.

Gewenste oplossing

Enige blijk van compensatie voor het gebrek aan stroom gedurende twee weken. Maar ED geeft niet thuis.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hallo,

Vanuit energie:direct houd ik me bezig met het verlenen van online service. Op dit platform kwam ik uw bovenstaande bericht tegen. Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor de ontstane situatie. Daarnaast help ik u graag met een oplossing.

Helaas vind ik in uw profiel en het bericht geen persoonlijk gegevens, waarmee ik de huidige status kan achterhalen. Ik wil graag met u kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Als u dat ook wilt, laat dan uw persoonlijke gegevens achter via onlineservice@energiedirect.nl.
Met vriendelijke groet,

Laurie van energie:direct

All complaints of