Complaint: Geld nog niet retour

user-191794 on 01 August 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

27 febr.j.l. heb ik het contract beeindigd bij EnergieDirect, dit is per mail bevestigd.
Op 29 april kwam ik er achter te veel te hebben betaald; welgeteld € 92,-
Per mail is mij toegezegd alle kosten weer teruggestort te krijgen.
Kort samengevat is mij meerdere malen uitgelegd wat er allemaal niet achter de schermen moet gebeuren en hoe druk ze het hebben; dan zou het 3 weken duren, dan weer 2 weken …..
Inmiddels is het 1 augustus en heb ik mijn € 92,- nog steeds niet ontvangen!!(Maar wel als de brandweer zijn met incasso’s)….

Desired solution:

Zeer spoedig crediteren van mijn € 92,-!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Mrd1979,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek van vandaag sluit ik deze klacht in overleg met jou.
We hebben gisteren een nota opgemaakt, hierdoor kunnen we het openstaande bedrag nu pas aan je uitbetalen. Dit bedrag betalen we volgende week aan je uit en heb je sowieso vrijdag op je rekening staan.

Mijn excuses dat dit zo lang heeft geduurd.

Groetjes Renske

All complaints of