My complaint:
Uw vraag met referentie: [#849944]
Van: Energie:direct (Klantenservice@energiedirect.nl)
Verzonden: vrijdag 11 september 2009 14:19:42
Aan: sandra71_5@hotmail.com
Geachte mevrouw Van Voorst,
Naar aanleiding van het telefonisch contact op donderdag 30 juli 2009 bericht ik u het volgende.
U heeft aangegeven dat de jaarnota niet klopt. Ik heb uw gegevens opgezocht in onze administratie en het landelijk meetsysteem van uw netbeheerder. Hieruit is gebleken dat de gehanteerde meterstanden van zowel de beginstand als de eindstand werkelijk opgenomen zijn. Om een extra controle te kunnen uitvoeren heb ik contact opgenomen met uw netbeheerder Enexis. Uw netbeheerder heeft bevestigd dat de meterstanden juist zijn. Uw nota klopt.
Uw netbeheerder Enexis heeft energie:direct een te laag verbruik doorgegeven ten tijden van uw aanmelding als klant van energie:direct. Hierdoor is uw voorschotbedrag van energie:direct te laag ingezet ten opzichte van uw verbruik. U heeft te weinig betaald gedurende het jaar dat u klant bent bij energie:direct. U wordt nu afgerekend op uw werkelijk verbruik. Uw nota klopt.
Ik heb het bedrag van 9.573,47 euro weer vrijgegeven. Hier komt het nieuwe voorschotbedrag van juli 2009 bij. Het totale bedrag komt hierdoor op 10.492,47 euro. Heden verzoek ik u het factuurbedrag van 10.492,47 euro per omgaande over te maken naar rekeningnummer 62.96.39.183, onder vermelding van uw klantnummer 392832. Indien u het bedrag niet ineens kunt voldoen kan ik u hiervoor een betalingsregeling aanbieden. Wanneer u hier graag gebruik van wenst te maken kunt u dit kenbaar maken middels een reactie op deze e-mail.
Ik vertrouw er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft over dit bericht verzoek ik u te verwijzen naar referentienummer 849944.
Met vriendelijke groet,
Energie:direct
Klantadvies
www.energiedirect.nl