Complaint: Heraansluiting

user-66741 on 22 October 2011 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 11 oktober heb ik bij energiedirect een aanvraag gedaan zodat zij mijn energieleverancier zouden worden. Op de dag dat wij het huis zouden bewonen kwamen we erachter dat er helemaal geen gas/stroom was. Dit was afgesloten! Dit was niet gemeld door Stedin dus dit was niet de fout van EnergieDirect. Met energiedirect gebeld, en zij zeiden dat ik de wilsverklaring moest inscannen en opsturen op die manier zouden donderdag 20 oktober de codes voor gas/stroom binnenkomen en zou ik Stedin kunnen bellen zodat zij een heraansluiting konden inplannen. Toen ik donderdag belde bleek dat de aanvraag vanuit hun niet optijd was gedaan, er werd mij verzocht om vrijdag 21 oktober terug te bellen. Dit heb ik gedaan, ik kreeg om 5 uur de codes van Energiedirect en belde direct naar Stedin. Hier bleek dat deze codes nog niet waren verwerkt, oftewel het was wederom te laat ingevoerd door Energiedirect.. Nu moet ik wachten tot maandagochtend, kan ik dan pas Stedin bellen en een afspraak maken tot heraansluiting.. Ik baal hier heel erg van, want nu zitten wij waarschijnlijk tot woensdag of donderdag nog zonder gas/stroom..

Desired solution:

Ik vind dat zij een oplossing moeten vinden in overleg met mij.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van de klacht heb ik contact opgenomen met Stedin. Zij geven aan dat alles in orde is. Het enige dat nog dient te gebeuren is een afspraak maken om heraangesloten te worden. Als je contact opneemt met Stedin kan dit geregeld worden.

Groetjes ^Ralf
energiedirect.nl

All complaints of