My complaint:
Omschrijving klacht
Ik heb energie direct als energie leverancier.
Ik woon alleen en ben nauwelijks thuis ik gebruik gas 1 a 2 keer per maand en licht heel weinig, want slaap de meeste dagen van de week bij mijn vriendin dus ik weet niet waar energie direct een fout heeft gemaakt maar alle rekeningen zijn fout want ik betaalde circa €38,- per maand dat was in de eerste maanden nog veel hoger maar na een jaar is mijn voorschot bijna het zelfde gebleven en mijn jaarnota klopt ook niet.
In totaal heb ik meer dan €700,- betaald en energie direct zegt op 18 mei in een acceptmail dat ik nog €203,52 nog open heb staan. Hiernaast heeft energie direct mijn voorschot berekend voor 2010 aan de hand van mijn jaarnota die niet klopt.
Mijn voorschot is nu €36,- dat heb ik gewijzigd want ik kan maar 3 keer per jaar mijn voorschot verlagen. Hierbij wil ik graag mijn energie leverancier bij energie direct meteen stop laten zetten en alles verekend hebben.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Inafwachting van uw reactie verblijf ik hoogachtend,
Anass Madmar
Gewenste oplossing
Alle foute berkeningen en rekeningen gecorrigeerd hebben. En mijn abonnement per direct laten opzeggen.