Complaint: ik wist van niks!

user-2140 on 02 November 2009 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

zins een poos krijg ik steeds mailtjes binnen van energie direct over open staande betalingen.
terwijl ik niet eens een klant ben van hun.
tenminste niet na mijn weten.
het staat ook op een adres waar ik nooit heb gewoond of ingeschreven heb gestaan.
ik heb hun al meerdere malen geprobeerd te bellen en te mailen.
steeds zonder succes.
nu weer heb ik een mail gestuurd en ben nu van plan om juridische stappen te zetten.

heb hun al vaker gemaild en gezegd dat iemand mijn gegevens waarschijnlijk heeft gebruikt.

vind het nogal schokkend dat ze zo laks zijn hier over en dat ze geld proberen te pakken van mensen op deze manier.
en dan niet eens het respect hebben om contact op te nemen om te kijken of er iets fout is gegaan

ik woonde toen niet eens op me zelf
en nu doe ik dat wel
en heb alleen maar problemen met incasso bureaus door hun!

wie kan me helpen met dit probleem.

want heb niet veel zin om na de rechter te stappen.

mvg
S britos

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van je bericht zou ik graag willen reageren. Namens energie:direct ben ik namelijk onlangs gestart met het online hulp verlenen aan mensen met een klacht over energie:direct.
Echter kon ik aan de hand van je bericht geen persoonlijke gegevens achterhalen, waardoor ik ook de status van je klacht niet kon bepalen. Daarom wil ik je uitnodigen om een per e-mail te laten weten of je klacht nog actueel is. Je kunt je bericht richten aan onlineservice@energiedirect.nl. Ik help je graag!
Jochem van energie:direct

All complaints of