My complaint:
Bij het verhuizen naar een ouderlijk huis zien ze jammer genoeg kans om het contract te verlengen en mij daarvoor te factureren terwijl er al een energiecontract loopt op het adres.
Daarnaast krijg ik allerlei verzoeken om te bewijzen dat er ik woon met een huurcontract of wat dan ook terwijl het heel te controleren is via de gba.
Echter voordat ik aangaf bij mijn ouderlijk huis te wonen, gaf ik een ander adres (studentenwoning) en men wil mij nu voor een maand daarvoor laten factureren terwijl ik maar 1 nachtje heb geslapen.
Energieleveranciers zijn tegenwoordig erger dan mobiele telefoonaanbieders of uitvaartverkopers.
Desired solution:
Dat Energiedirect direct het contract opzegt en ophoud met spammen en martelende telefoontjes tijdens normale kantooruren. Sommige mensen moeten gewoon werken. Wat een goor en asociaal organisatie is het en dreigen met rechtszaken en deurwaarders.
Daarnaast de zaak correct en fatsoenlijk afsluit ipv geniepige kosten ivm contractsverlengingen doorberekenen aan de klant + neppe adm. kosten en/of aansluit kosten.
Ze krijgen van mijn geen enkele ster... het is net de dsb.