Complaint: Jaarafrekening

user-72450 on 05 December 2011 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht betreft de jaarafrekening die ik vorig jaar kreeg, waar helemaal niks van klopte.. Moest 900 euro bijbetalen.. Je schrikt je rot natuurlijk.. Nakijken op mijn persoonlijke pagina en de er klopte helemaal niks van.. Maar als klant trek je aan het kortste eind het zijn idd dieven en ben blij dat ik daar wegben wel 1200 euro armer.. Ben overgestapt naar een ander toen moest ik nog eens 300 euro betalen… Maar kreeg bij de nieuwe leverancier wel heel veel terug bij de jaarafrekening en betaalde zelfs iets minder per maand dan bij energiedirect…. Snap ook niet dat mensen er nog in trappen, ze zijn gewoon zeer à-sociaal aan de telefoon, maar ja wat moet je anders verwachten van oplichters.. Ben blij dat ik eraf ben…

Desired solution:

Oplossingen?? Ze zijn maar met 1 ding bezig en dat is mensen geld afhandig maken..!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

12 years ago - Beste mevrouw Van der Linden, Ik heb u woensdagavond en vanmiddag gebeld op het opgegeven telefoonnummer. Helaas heb ik u tot op heden nog niet kunnen bereiken. Graag verneem ik van u wanneer het u het beste uitkomt. Ik zag overigens dat u op 08-04-2010, na telefonisch contact met mijn collega, een uitgebreide e-mail heeft ontvangen met uitleg. We hebben hierna geen e-mail van u teruggehad dat het nog niet duidelijk voor u was. Met vriendelijke groet, Ralf Seuntjens www.energiedirect.nl

Message from

12 years ago - Dat zal allemaal prima.. Jullie praten in je eigen straatje.. Heb zoveel mailtjes en telefoontjes gepleegd met jullie..!!! Maar toch 1200 euri armer.. En dat krijg ik toch niet meer terug!! Dit jaar het 2e jaar dat ik geld terugkrijg van mijn nieuwe energieleverancier.. En ook nog een lager maandbedrag als bij jullie!! Rara hoe kan dat.. Met mijn klacht wil ik alleen maar mensen waarschuwen voor jullie..!! Dat geld ben ik toch kwijt.. !!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Van der Linden,

Ik heb u woensdagavond en vanmiddag gebeld op het opgegeven telefoonnummer. Helaas heb ik u tot op heden nog niet kunnen bereiken. Graag verneem ik van u wanneer het u het beste uitkomt.

Ik zag overigens dat u op 08-04-2010, na telefonisch contact met mijn collega, een uitgebreide e-mail heeft ontvangen met uitleg. We hebben hierna geen e-mail van u teruggehad dat het nog niet duidelijk voor u was.

Met vriendelijke groet,

Ralf Seuntjens
http://www.energiedirect.nl

All complaints of