Complaint: Jaarafrekening

user-152790 on 11 January 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb nog steeds geen jaarafrekening ontvangen over de periode 06-2011 / 06-2012. Daar het zeker is dat ik een behoorlijk bedrag terug ontvang, alle verbruik gegevens met kosten worden door mij op weekbasis bijgehouden, heb ik diverse malen per telefoon en email contact opgenomen met EnergieDirect. Het antwoord: door een softwareprobleem kan de berekening niet gemaakt worden en daardoor de de jaar(af)rekening niet opgemaakt worden. Wat een onzin een softwareprobleem om een rekening te maken die 7 maanden duurt. Dat gelooft toch niemand. Krijgen klanten die na moeten betalen ook geen eindafrekening? Dit lijkt op het opzettelijk benadelen van je klant of ligt er een faillissement in het verschiet!

Desired solution:

Een correcte jaarafrekening over de periode

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to EnergieDirect to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

11 years ago - Beste klant, Naar aanleiding van je bericht hier op klacht.nl en je telefonische contacten met energiedirect.nl bericht ik je graag het volgende: Je jaarnota is op 10-01-2012 voor je klaargezet in Mijn energiedirect.nl. Wellicht is dit aan je aandacht ontsnapt. Het spijt ons enorm dat het allemaal zo lang heeft moeten duren. We willen onze klanten natuurlijk graag op de juiste wijze factureren en door een storing in de software was dit tijdelijk voor sommige klanten niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben over je jaarnota, geef het dan gerust aan. Je stuurt dan een e-mail naar onlineservice@energiedirect.nl. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groeten, Lisette van energiedirect.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Naar aanleiding van je bericht hier op klacht.nl en je telefonische contacten met energiedirect.nl bericht ik je graag het volgende:

Je jaarnota is op 10-01-2012 voor je klaargezet in Mijn energiedirect.nl. Wellicht is dit aan je aandacht ontsnapt.
Het spijt ons enorm dat het allemaal zo lang heeft moeten duren.
We willen onze klanten natuurlijk graag op de juiste wijze factureren en door een storing in de software was dit tijdelijk voor sommige klanten niet mogelijk.

Mocht je nog vragen hebben over je jaarnota, geef het dan gerust aan. Je stuurt dan een e-mail naar onlineservice@energiedirect.nl. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Voor nu verander ik de status van je klacht in 'opgelost'.

Met vriendelijke groeten,

Lisette van energiedirect.nl

All complaints of