Complaint: jaarnota

user-8863 on 26 February 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

hoge afrekening van bijna 2000 euro.
bij een gemiddeld verbruik van ongeveer 2500 cup per jaar zouden we het afgelopen jaar bijna 5000 kup mee verbruikt hebben.Kan toch niet

Gewenste oplossing

als er maar een oplossing komt

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Enige tijd geleden heb je een klacht over energie:direct geplaatst op deze website. Ondertussen is er veel veranderd, zo is energie:direct gestart met het online oplossen van klachten.

Ook rond je klacht is het een en ander veranderd. Ik zag dat het bedrag inmiddels is betaald en de hoogte van de nota is bepaald door de werkelijke meterstanden. Hierdoor klopt het in rekening gebrachte verbruik, wat als logisch gevolg heeft dat er geen correctie plaats kan vinden.

Wanneer de situatie toch niet naar behoren is opgelost nodig ik je uit om dit kenbaar te maken via onlineservice@energiedirect.nl. Je kunt hier ook altijd terecht met tips!

Jochem van energie:direct

All complaints of