Complaint: Jaarnota over periode 18 juni 2011 – 18 juni 2012 nog steeds niet opgemaakt ondanks toezeggingen

user-134350 on 15 October 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 2010 klant bij Energie Direct. Ineens wordt de jaarnota die betrekking heeft over de periode juni 2011-juni 2012 niet opgemaakt. Ondanks herhaalde verzoeken en vragen hierover nog steeds niets wijzer !
Ik ben altijd netjes en duidelijk geweest in mijn emails en telefoongesprekken met Energie Direct helaas is Energie Direct niet duidelijk, niet klantvriendelijk en komt ze gedane afspraken niet na.

Desired solution:

Een afrekening maken over deze periode. Is dat zo'n probleem?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

11 years ago - Beste meneer de Haan, Je klacht heb ik in behandeling genomen. Op dit moment ga ik voor je uitzoeken wat de reden is dat je de jaarnota nog niet hebt ontvangen. Je ontvangt zo spoedig mogelijk bericht. Met vriendelijke groet, ^Ralf energiedirect.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer de Haan,

Vandaag heb je contact gehad met een van mijn collega's. Zij heeft je uitgelegd waarom je nog geen jaarnota hebt ontvangen. Naar aanleiding van het telefoongesprek hebben we een jaarnota voor je opgemaakt. Je ontvangt hier zo snel mogelijk bericht over.

Met vriendelijke groet,

^Ralf
energiedirect.nl

All complaints of