Complaint: Meterstanden komen niet overeen met meten van maandelijks verbruik

user-111140 on 25 June 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na rekening over 3 jaar van 4000 euro. Verschillende malen mails en aangegeven dat er zaken niet kloppen. Na sturen van foto meter alleen reactie alles klopt betalen.

Al vanaf september 2011 via mails aan het meedelen dat er iets niet klopt in de meterstanden. Geen gehoor! Standen bijgehouden maandelijks tonen totaal ander beeld dan de naheffing!

Klacht gemeld dat meter vervangen moet worden of nagekeken moet worden wegens niet kloppen van standen aug/sep 2011!

Desired solution:

Kijken naar de meter of deze problemen heeft! Situatie analyseren hoe de gigantische afwijking kan komen! Nogmaal verbruik 6 maanden toont totaal ander beeld dan meterstanden! Ergens is iets in apparatuur of in administratie niet goed gegaan van energie-direct! (lees meterstanden 2010 zijn wel doorgegeven)!!!

Oplossing.: eerlijke eindafrekening op basis van verbruik laatste 6 maanden

Is nihile bijbetaling van hooguit 500 a 600 euro betaling in 6 termijnen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

12 years ago - Beste klant. Na herhaardelijke pogingen met je in contact te komen, heb ik van mijn collega begrepen dat er een telefonisch contact zal zijn vandaag tussen 13.00 uur en 15.00 uur. We gaan er van uit dat een en ander na dit contact duidelijk zal zijn. Met vriendelijke groeten ^Lisette van energiedirect.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op dit moment heb je regelmatig telefonisch contact met mijn collega Eef over de gasmeterstanden. Daarom sluit ik deze klacht op dit forum voor dit moment af. We werken samen nu hard aan een oplossing.

All complaints of