Complaint: Niet kloppende rekening

user-476 on 14 September 2009 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik begin dit jaar overgestapt naar energiedirect, toch spijt gekregen en teruggegaan naar nuon. Met stroom ben ik nooit weggegaan bij de nuon. Nou krijg ik een eindafrekening voor 17dgn stroom en daar hoort een bedrag bij van 483 euro. Wat blijkt nou ze hebben de parkeergarage die voor mijn huis staat op mijn naam gezet voor 17dgn. En als ik bel of mail word er gezegd dat ik geen klant meer van jullie ben en dat ik het zelf maar moet oplossen met de gemeente. Dit kan toch niet.Jullie zullen moeten bewijzen dat de eindafrekening klopt. ik kan bij nuon opvragen dat ik altijd bij hun heb gezeten. ik kan bellen of mailen ik kom niet verder.

Message from Nuon

15 years ago - Geachte Japie Uit uw vraag op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de hoogte van de eindafrekening voor elektriciteit. Graag vraag ik uw aandacht voor het volgende. Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om deze kwestie met u te bespreken. U geeft aan dat u een eindafrekening heeft ontvangen voor een parkeergarage die voor 17 dagen op uw naam is gezet. Wellicht kunnen wij iets voor u doen. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de moeite. Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit internetforum plaatsen. Met vriendelijke groet, De Nuon medewerker

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Die wil ik best geven hoor, maar nuon heeft geen fout gemaakt. Het is energiedirect die dat heeft gedaan. Dus ik weet niet of je me daar dan verder mee kan helpen. ik denk dat energiedirect moet reageren of heb ik dat fout? Als je me zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn. in ieder geval bedankt voor de reactie

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Dit is mijn contractrekeningnummer 3003619494 alvast bedankt

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Enige tijd geleden heb je op deze website een klacht geplaatst over energie:direct. Sinds kort is energie:direct gestart met webcare, waarmee we klachten oplossen die zich voordoen op het internet.
Helaas kon ik aan de hand van de klacht geen gegevens vinden waarmee ik de huidige status kon opmaken. Wanneer de klacht nog steeds actueel is, dan nodig ik je uit om hier een melding van te maken via: onlineservice@energiedirect.nl. Ik kijk dan wat ik voor je kan betekenen.

Jochem van energie:direct

All complaints of