Offered solution:
Ik heb voor u de gegevens erbij gezocht waaruit blijkt dat u wel degelijk klant bent geweest bij energie:direct. In 2007 heeft u zich namelijk aangemeld en energie:direct heeft 9 maanden uw energie geleverd. Van 2 mei 2007 tot 10 februari 2008 geleverd.
Het is dan ook opmerkelijk te noemen dat u hier niet van op de hoogte was gezien u deze gehele periode geen betalingen heeft gedaan aan andere energieleveranciers.
U gaf aan dat u in 2008 een brief heeft geschreven naar energie:direct waar nooit reactie op is geweest. Echter kan ik terugvinden dat u een reactie per e-mail heeft gehad op 28 maart 2008. In deze reactie wordt u gemeld dat energie:direct uw contract voortijdig heeft beëindigd en dat uw contract volgens de wettelijke richtlijnen tot stand is gekomen.
Onlangs heeft u ook bericht ontvangen waarin u wordt gemeld dat u het verbruik dient te betalen. Helaas kan ik uw klacht niet oplossen, omdat energie:direct in uw situatie geen fouten heeft gemaakt.
Met vriendelijke groeten,
Jochem van energie:direct