Complaint: Ongevraagde switch in 2007

user-24632 on 20 October 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nooit een contract gezien of getekend en zou dus met energiedirect in zee zijn gegaan ?????????? .Oplichters zijn het.Ik heb niet eens een klantnr, laat staan dat ik weet waar ik voor betaal.
Ik heb hier begin 2008 een brief over gestuurd , nooit iets van vernomen

Gewenste oplossing

Dat alles wordt kwijtgescholden en alle incassobureaus stoppen

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ik heb voor u de gegevens erbij gezocht waaruit blijkt dat u wel degelijk klant bent geweest bij energie:direct. In 2007 heeft u zich namelijk aangemeld en energie:direct heeft 9 maanden uw energie geleverd. Van 2 mei 2007 tot 10 februari 2008 geleverd.
Het is dan ook opmerkelijk te noemen dat u hier niet van op de hoogte was gezien u deze gehele periode geen betalingen heeft gedaan aan andere energieleveranciers.
U gaf aan dat u in 2008 een brief heeft geschreven naar energie:direct waar nooit reactie op is geweest. Echter kan ik terugvinden dat u een reactie per e-mail heeft gehad op 28 maart 2008. In deze reactie wordt u gemeld dat energie:direct uw contract voortijdig heeft beëindigd en dat uw contract volgens de wettelijke richtlijnen tot stand is gekomen.
Onlangs heeft u ook bericht ontvangen waarin u wordt gemeld dat u het verbruik dient te betalen. Helaas kan ik uw klacht niet oplossen, omdat energie:direct in uw situatie geen fouten heeft gemaakt.

Met vriendelijke groeten,

Jochem van energie:direct

All complaints of