Complaint: Ongevraagt switchen

user-23031 on 27 September 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Opeens ongevraagt zou ik moeten switchen naar energie Direkt…Nooit aangevraagt, ze zouden mailing gezonden hebben die je binnen 7 werkdagen moest annuleren..? Ons bedrijf heeft weederom administratieve schade geleden en zal claimen bij enegiedirekt.

Gewenste oplossing

Betalen voor alle onnodige inspanning die hier verricht worden.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hallo,

Ik ben sinds kort namens energie:direct gestart met het verlenen van online service. In uw bericht van 27 september geeft u aan onterecht te zijn geswitcht.

Helaas vind ik in uw profiel en het bericht geen persoonlijke gegevens, waarmee ik de huidige status kan achterhalen. De adresgegevens komen niet overeen in onze administratie en uw telefoonnummer is niet in gebruik. Ik wil graag met u kijken hoe we uw probleem kunnen oplossen.

Om met u in contact te komen heb ik u een e-mail gestuurd. U kunt er ook voor kiezen om zelf direct contact op te nemen. Als u dit wenst, laat dan uw persoonlijke gegevens achter via onlineservice@energiedirect.nl.

Met vriendelijke groet,

Jochem, van energie:direct

All complaints of