Complaint: onjuiste eindnota

user-34518 on 04 January 2011 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In juli moest ik de meterstanden doorgeven. Netjes gedaan, via internet. Bij energie direct bekend? Nee hoor!! Ik kreeg plotseling een brief met een schatting en moest dik 500 euro bij betalen. BIJ BETALEN?? Ik kreeg geld terug!!!!
Vervolgens in augustus verhuisd. Eindstanden doorgegeven. Bij energie direct wisten ze dit niet. Uiteindelijk waren de eindstanden eind NOVEMBER correct bekend bij Energie Direct.
En nu is het januari. 100 keer gebeld voor mijn eindnota. Elke keer wordt er gezegd: het wordt gelijk doorgestuurd en vandaag wordt je eindnota opgemaakt; anders moet je morgen weer bellen (10 cent per minuut)
Als gevolg…..de eindnota is nog niet binnen….en energie direct heeft zelfs het lef om nog steeds elke maand 147 euro af te schrijven……

Gewenste oplossing

ik wil mijn eindnota en mijn geld terug

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hallo,

Namens energie:direct houdt ik me bezig met het verlenen van online service. Ik kwam op deze website uw bericht tegen. U schrijft uw meterstanden door te hebben gegeven, maar dat er toch een berekening werd gemaakt. Door de berekening moest u een flink bedrag bijbetalen.

Graag help ik u met een oplossing. Helaas heb ik geen gegevens van het adres, waarmee u klant bent geweest bij energie:direct. Ik verzoek u dan ook om de postcode en huisnummer door te geven. Dit doet u eenvoudig door een e-mail te sturen naar onlineservice@energiedirect.nl.

Ik zie uw e-mail graag tegemoet.

Groeten,

Laurie van energie:direct

All complaints of