Complaint: Onterecht naar deurwaarder

user-88474 on 01 March 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klantnr. bij ED: 800696
Mijn moeder heeft via haar bankrekening mijn jaar en eindnota voldaan.
Zij heeft dit TIG keer aan ED doorgegeven.
Thans stuurt ED mij Intrum Justitia op het dak met extra kosten. Terwijl mijn rekening is voldaan !!

Desired solution:

Het zou mooi zijn als ED eindelijk eens de administratie goed verwerkt. En mij meteen weghalen bij de deurwaarder !

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Deze klacht is NIET opgelost. ED gooit nog steeds accounts door elkaar. Toch zullen wij voldoen aan het verzoek van ED. We weten echter nu al dat het weer fout zal gaan omdat het geld weer via dezelfde bankrekening wordt overgemaakt en die hebben zij gekoppeld aan Huiskes en niet aan Bults. Stelletje ..... daar bij ED

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van dit bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen. Ik kreeg je moeder aan de telefoon.

Haar heb ik de zaken uitgelegd. Voor meer informatie kun je dit navragen bij je moeder.

Met vriendelijke groet,

Renske
Energiedirect.nl

All complaints of