My complaint:
Op 10 juli heb ik Energiedirect een e-mail gestuurd of ze de betaling van juni wel hadden ontvangen. Ik kon de afschrijving namelijk niet vinden tussen mijn afschriften maar, op Mijn energiedirect stond dat de maand juni wel betaald was.
Dezelfde dag krijg ik nog een e-mail terug waarin staat dat ik geen betalingsachterstand heb en het bedrag van juli rond de 25ste word afgeschreven.
Echter krijg ik op 17 juli ineens een e-mail waarin staat dat ik 25 euro incassokosten moet betalen omdat, ik de maand juni nu ineens niet betaald zou hebben.
Ik heb natuurlijk meteen het bedrag van de maand juni overgemaakt maar, natuurlijk niet de 25 euro incassokosten. Aangezien ze zelf hebben aangegeven dat er helemaal geen bedrag openstond.
Heb meteen aangeven dat ik niet de 25 euro incassokosten ga betalen en de e-mailcorrespondentie heb ik ook meegestuurd. Een paar dagen later krijg ik een reactie dat de incassokosten terecht zijn aangezien ik te laat betaald heb. Terwijl dit hun schuld is! Volgens mij hebben ze niet eens naar de e-mailcorrespondentie gekeken.
Blijkbaar is dit een truc om zoveel mogelijk geld te ontvangen. Eerst zeggen dat er niks openstaat en vervolgens incassokosten gaan rekenen!
Desired solution:
Geen incassokosten rekenen