Complaint: Onterechte overname (zonder controle door Energiedirect) leidt tot problemen

user-210393 on 05 November 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn persoonlijke ervaring is dat zolang er niets bijzonders aan de hand is Energiedirect een goede keus is.
Sinds er echter bij mij een fout in aansluitadres is gemaakt doordat iemand zich onterecht op ons adres had aangemeld komt de ware kwaliteit naar boven. Die is ronduit ondermaats, de klantenservice geeft wel antwoord, maar beantwoord mijn vragen tot heden niet. Ik ben hier al zeker 2 maanden met ze in contact. Een toelichting geven op een foutieve financiële correctie lukt ze simpelweg niet. Van de ene medewerker naar de andere worden de vragen doorgespeeld. Werkelijk schandalig begint het te worden. Gezien mijn ervaring zou ik niet overstappen naar Energiedirect. Wel jammer want het begin was wel een goede ervaring.

Desired solution:

Ik vraag al lange tijd om een correctie van de gemaakte fouten inclusief een financiële correctie die mij wordt voorgelegd, zonder dat de afdeling debiteurenbeheer dreigende taal uitslaat terwijl ik al weken/maanden in gesprek ben met de klantenservice.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

Responded on 07 November 2013 at 22:30

De geboden oplossing door Energiedirect is goed, eindelijk is mij goed uitgelegd hoe de vork in de steel zit en hoe eea gecorrigeerd gaat worden. Wel opvallend dat een klacht hier plaatsen de enige snelle oplossing lijkt te zijn, maar dat is voor mij nu bijzaak. Natascha begrijpt in ieder geval wat belangrijk is.

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Op 07-11-2013 heb ik je telefonisch gesproken over de klacht. Nu zijn we tot een oplossing gekomen. Daarom zet ik de klacht zoals afgesproken op opgelost.

Groetjes Natascha

All complaints of