Complaint: onterechte overschrijving

user-56676 on 28 July 2011 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

door mensen bij mij uit de buurt is blijkbaar een overschrijving naar energiedirect gedaan maar een verkeerd huisnummer opgegeven. het gevolg hiervan is dat ik nu mijn eigen energiecontract waar ik uitermate tevreden over ben kwijt ben en zelf moet gaan bellen en schrijven om van deze maatschappij een verklaring te krijgen over onterechte overschrijving. ze willen zelf een uitreksel van de basis administratie van de gemeente.

Desired solution:

ik wel wel wat anders te doen dan hun fouten recht te zetten. ik wil dat hun de fout herstellen en hun excuus aanbieden. verder verwacht ik zorgvuldigheid bij het overzetten van dit soort belanrijke diensten.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

13 years ago - Hoi pvangoethem! Vervelend om te horen dat je bent aangemeld door een fout van je buren. Ik wil je graag verder helpen. Om je verder te helpen zou ik je willen vragen je gegevens te sturen naar onlineservice@energiedirect.nl. Groetjes ^Roos

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hoi pvangoethem! Vervelend om te horen dat je bent aangemeld door een fout van je buren. Ik wil je graag verder helpen. Om je verder te helpen zou ik je willen vragen je gegevens te sturen naar onlineservice@energiedirect.nl. Groetjes ^Roos

All complaints of