Complaint: Onterechte overstap ivm verkeerd huisnummer

user-89582 on 07 March 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn buurvrouw is sinds 15 februari overgestapt naar een andere energieleverancier. Nu is het geval dat die leverancier niet mijn buurvrouw op 1 hoog, maar mij heeft overgesloten. EnergieDirect, mijn leverancier, heeft onterecht 100 euro overstapkosten van mijn rekening afgeschreven (kennelijk valt dit zomaar te kunnen) en zegt nu niksmeer te kunnen doen. Liander gebeld, zegt dat dit hun fout is en zullen dit voor mij oplossen. Echter, vandaag krijg ik van EnergieDirect te horen dat zij hier buiten staan en mij niet zomaar kunnen terugnemen.

Desired solution:

EnergieDirect moet mij gewoon weer aansluiten

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

12 years ago - energiedirect.nl dient van de nieuwe leverancier te horen krijgen dat de klant weer overgenomen kan worden. Wij hebben de nieuwe leverancier gebeld en gevraagd om toestemming te geven. Echter hadden zij in het verleden enkel een notitie gemaakt en geen proces in gang gezet. Wij hebben zowel een e-mail naar deze leverancier gestuurd, waarbij de klant in BCC vorm op de hoogte wordt gehouden, om deze levering weer terug te zetten naar energiedirect.nl. Wij doen er alles aan om de klant tevreden te stellen en te houden. Echter is energiedirect.nl in dit geval afhankelijk van de snelheid van derden. John van energiedirect.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is inmiddels contact met de klant en we zullen klant zoveel mogelijk proberen te helpen.

All complaints of