Complaint: oplichting

user-30631 on 01 December 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ondanks via e-mail vermelde eindstand dubbel over trokken, dat betekend 1470m3 gas teveel berekend, daarnaast ook nog
eens keer incasso kosten, wat o.a. betekend 1800 euro betalen voor niets

Gewenste oplossing

terug naar het bekende eindstand, welke heel duidelijk herhaaldelijk is opgeven, 1699,- euro is al betaald,en wens geen dubbele bedragen te betalen.dit gebeurde na overstappen na ander leverancier. telefoonniste, Catrina Brouwer van energie direct weet hier alles van, advies gewoon storneren.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hallo,

U schrijft dat er een verkeerde meterstand is gehanteerd. Daarnaast moet u ook incasso kosten betalen. Erg vervelend om te horen. Graag help ik u met een oplossing.

U geeft aan dat de eind meterstand fout is. Dit wil zeggen dat er een correctie uitgevoerd moet worden. Helaas kan energie:direct dit niet voor u doen.

Op dit moment is uw contract met energie:direct beëindigd. Om deze reden is energie:direct niet meer gemachtigd om een correctie aan te vragen. De huidige leverancier op uw adres kan dit wel. Als u uw huidige meterstanden doorgeeft aan uw nieuwe leverancier, dan kan deze een correctie aanvragen op de eindstand van energie:direct.

Om u inzicht te geven van alle betalingen aan energie:direct heb ik een overzicht voor u gemaakt. Deze heb ik u per e-mail toegestuurd. Mocht u verder nog vragen hebben, dan stuurt u eenvoudig een reactie op mijn e-mail.

Met vriendelijke groet,

Laurie van energie:direct

All complaints of