Complaint: opzeggen

user-217679 on 11 December 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kan energie direct maar niet opzeggen, gebeld, gemaild, via de site geprobeerd.. ik heb het zelfs via Facebook geprobeerd. ik ben al sinds 27 november al verhuisd. maar moet nog steeds betalen. ik wou t opzeggen per 5 december omdat dan het contract is verlopen..

Desired solution:

Per direct beeindigen, en een jaarnota, met daarin mijn verbruik. ik weet 100% zeker dat ik geld terug krijg.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Naar aanleiding van je bericht hier op klacht.nl heb ik in onze administratie gekeken. Ik zag dat energiedirect.nl inmiddels al is gestopt met het leveren van gas en stroom.
Ik zag ook dat je inderdaad via facebook gereageerd hebt. Naar aanleiding van dat bericht heb je contact gehad met mijn collega. Energiedirect.nl had niet genoeg informatie van je gekregen om de levering te kunnen stoppen.
De nieuwe bewoners hebben zich inmiddels aangemeld op je oude adres, daardoor zijn wij automatisch gestopt met leveren.
Op dit moment wordt je via facebook geholpen. Ik ga de klacht hier op klacht.nl daarom sluiten.

Ik hoop dat ik je hiermee verder heb geholpen en wens je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groeten, Lisette

All complaints of