Complaint: SERVICE Energie Direct

user-993 on 29 September 2009 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In Maart 2009 had ik recht op mijn jaarafrekening, deze kreeg ik ondanks vele e-mails pas in Juni 2009. N.a.v. hiervan werd mijn maand bedrag van 126 naar 116 euro teruggebracht omdat ik teveel betaald had.
Ik heb toen een andere energie leverancier genomen en hun laten weten dat ik bij hun wegging omdat ik zeer ontevreden was en zij mijn e-mails niet beantwoordde en in de paar gevallen dat ze het deden boden ze maar 1 maal hun excusses aan voor de te late jaarafrekening. In juli 2009 hebben alle energieleveranciers hun tarieven met ongeveer 30% verlaagd, maar energie direct zweeg in alle talen.
Ze hebben de brutaliteit gehad om bij mijn nieuwe energieleverancier de overgangsdatum niet onmiddellijk zoals ik gezegd had maar op 7 maart 2010.
Ik had geen vast contract maar een variabel contract. Uit boosheid heb ik de maanden juli en augustus gestorneerd en dreigen ze me met de deurwaarder. Uiteindelijk ga ik op 28 september over op mijn nieuwe energieleverancier.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Onlangs is energie:direct gestart met een nieuw project: Webcare. Met webcare willen we online klachten behandelen om zo onze service te verbeteren.
In dit proces is je klacht ons niet ontgaan. Graag zou ik je verder helpen. Echter kan ik aan de hand van het bericht geen gegevens vinden, waarmee ik de status van je klacht kan inzien. Daarom nodig ik je uit om via onlineservice@energiedirect.nl te laten weten of je klacht nog actueel is. Voor tips kun je uiteraard ook gebruik maken van dit e-mail adres.
Jochem van energie:direct

All complaints of