Complaint: slechte adminestratie en spook nota,s

user-866 on 25 September 2009 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ben klant maar weet niet hoelang nog met de slechte dienst verlening, nota,s zijn betaald maar toch intrum justicia die me elke dag lastig valt door te bellen, en m,n vriendin heefd geen energie direct krijgt ook nog steeds nota,s dus zal ook wel intrum justicia over de vloer krijgen
fout van intrum just is dat ze niet luisteren, ik wil graag klachten verzamelen en bundellen zodat we ze kunnen aanpakken

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Namens energie:direct ben ik onlangs begonnen met het online helpen van mensen met klachten over onze dienstverlening. Op deze website kwam ik je klacht tegen, ondanks dat deze enige tijd geleden is geplaatst heb ik toch besloten om hier op te reageren.
Uit onze gegevens is gebleken dat er meerdere malen een nota is overgedragen naar ons incassobureau. De eerste keer dateert van augustus 2009 en de laatste overdracht van februari 2010. Deze zijn ook nooit meer betaald, hierdoor is de situatie dermate geëscaleerd dat ik hier geen invloed meer op uit kan oefenen.
Mocht je verder toch nog vragen of tips hebben, dan hoor ik dat graag via onlineservice@energiedirect.nl.
Jochem van energie:direct

All complaints of