Complaint: Stop correspondentie over niet bestaand contract!!!!

user-21146 on 09 September 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben ons contract met Energiedirect verbroken voordat er tot energieleverantie is overgegaan! Wij moeten nu 100 euro betalen voor deze contractbreuk. Hier gaan wij mee accoord.
Telefonisch heb ik alles besproken met ene Roel die zegt dat alles geregeld is.
Nu worden wij nog steeds lastig gevallen met mailtjes over het maandelijks af te schrijven bedrag en meterstanden die wij in moeten vullen.

Gewenste oplossing

Wij betlalen 100 euro en daarmee is het klaar!
Dus wij willen geen meterstanden invullen, en er mag geen bedrag van onze rekening afgeschreven worden!!
Ik wil hier binnen drie werkdagen schriftelijk/per mail over geinformeerd worden.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hallo,

Naar aanleiding van uw klacht op dit forum wil ik u graag het volgende medelen:

Het klopt inderdaad dat uw contract met energie:direct is verbroken. U gaf aan dat u e-mails van energie:direct had ontvangen over het voorschotbedrag en over de meterstanden. De meterstanden heeft u correct doorgegeven en zullen worden gehanteerd. Dit is puur een formaliteit die wordt gehanteerd wanneer een contract wordt geactiveerd of wanneer een contract wordt beëindigd.

Omdat uw contract al voor de start van de levering werd beëindigd wordt er geen verbruik in rekening gebracht. De opzegvergoeding van 100,00 euro wordt daarentegen wel in rekening gebracht. U zult nog een e-mail ontvangen met daarin de melding wanneer uw nota is opgemaakt.

De e-mail die u had ontvangen over het voorschotbedrag kan als niet verzonden worden beschouwd.

Ik hoop dat ik met dit bericht wat duidelijkheid heb kunnen scheppen en ik wil graag mijn excuses aanbieden voor de ontstane verwarring. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u deze richten aan onlineservice@energiedirect.nl

Met vriendelijke groeten,

Jochem van energie:direct

All complaints of