Complaint: te laat uitbetalen jaarnota

user-27491 on 08 November 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik zou voor 7nov 2010 mijn teveel betaalde voorschotten
krijgen ik heb 3keer gebeld en melden mij dat het gestort was
dus niet belde vandaag weer en kreeg te horen dat het 7dec 2010 word gestort omdat er 50 euro kosten nog openstaat
waarom hebben ze dat niet gelijk gemeld

Gewenste oplossing

ik zou graag zo snel mogelijk mijn geld willen

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het klopt inderdaad dat u nog openstaande kosten had bij energie:direct waardoor uw tegoed niet werd uitgekeerd. Dit openstaande bedrag is verrekend met het openstaande tegoed. Het restant bedrag zal aan u worden uitgekeerd.

Mijn excuses voor de wijze waarop dit aan u is gecommuniceerd en het wegblijven van de eenvoud, waarmee dit probleem voorkomen had kunnen worden.

Het restant bedrag waar u recht op hebt wordt zo spoedig mogelijk aan u uitgekeerd.

Met vriendelijke groeten,

Jochem, van energie:direct

All complaints of