Complaint: Tegoed eindafrekening zou rond de 7e worden uitgekeerd

user-199776 on 17 October 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zou mijn tegoed van mijn eindafrekening rond de 7e van deze maand terug krijgen. Echter nu is het de 17e en heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb herhaaldelijk mail contact gehad waaruit het hun niet duidelijk is waarom het tegoed nog niet is uitbetaald en dat het z.s.m wordt uitbetaald. Na een telefoontje van gisteren van 10 cent per minuut naar energie direct, eerst in de wacht natuurlijk en daarna kon ze mij vertellen dat de desbetreffende afdeling in overleg zat en dat zij mij zou mailen zodra het voorgelegd was aan die afdeling. Volgende dag nog steeds geen telefoontje of mailtje terug. Hele fijne manier van klanten binding, ik ben ook heel blij dat ik bij energie direct weg ben, ten eerste betaal je eneorm hoge energiebelasting en is het absoluut niet goedkoper, zelfs oxxio was goedkoper. Ten tweede hebben ze mij toen ik het contract afsloot op heel slinkse wijze laten tekenen dat ik af zag van mijn 7 dagen WETTELIJKE bedenktijd! en ten derde betaalde ik voor een appartement met 2 slaapkamers, een woonkamer met open keuken, douche en wc, voor 2 personen elke maand 193 euro en krijg dan een keer 200 euro terug (jaar daarvoor met 180 p.m bij oxxio kreeg ik 1200 euro terug!)

Desired solution:

Mijn tegoed uiterlijk morgen en anders wettelijke rente per dag dat mijn tegoed wordt vast gehouden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

10 years ago - Beste Lie83fung, Zojuist heb ik de uitbetaling voor je goedgekeurd. Deze wordt volgende week aan je uitbetaald. Ik begrijp dat je dit bedrag zo snel mogelijk wilt ontvangen, dit is echter systeemtechnisch onmogelijk. Wat ik ook heb aangevraagd is een coulance vanuit onze kant van € 10,- voor deze vervelende situatie. Zodra deze aanvraag is goedgekeurd ontvang je ook dit bedrag. Dit zal na de uitbetaling van volgende week zijn omdat we hier een nieuwe nota voor moeten opmaken. Groetjes Renske

All complaints of