My complaint:
Twee jaar terug vertrokken bij energiedirect. Eindafrekening gekregen die qua meterstanden totaal niet klopte. Na 4 incassobureaus verder die hun handen er niet aan wilde branden, en twee jaar later een verontschuldiging voor de overlast die energiedirect veroorzaakt had kreeg ik eindelijk een mail binnen dat ik 1889,69 euro terug zou krijgen voor 7 december 2010. Helemaal blij en opgelucht dat alles nu rond was en ik eindelijk van Energiedirect af was kreeg ik geen geld binnen. Na verschillende telefoontjes kreeg ik te horen dat ik nog een achterstand had van 1500 euro. Of ik nog even 1756 euro zou willen betalen. Ze zijn zelfs bereid een regeling te treffen die 25 euro zou gaan kosten. Zijn ze nou gek daar of zo? O ja incassokosten zijn er ook maar meteen bij gerekend.
Gewenste oplossing
Dat ze gewoon het bedrag a 1889,69 zo snel mogelijk op mijn rekening storten, daar heb ik recht op. En anders laat ik het voorkomen en dien ik nog een schadepost in voor alle kosten voor hun dure 0900 nummer waar ik vele malen in die twee jaar naar toe heb moeten bellen en alle stress die ze hebben veroorzaakt.