Complaint: Veel te veel betalen tegen alle afspraken in!

user-92356 on 04 May 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb veel te veel moeten betalen voor mijn jaarafrekening en tarieven, energiedirect geeft niet thuis.

Niet met hun in zee gaan dus!!!

Desired solution:

400 euro voor teveel betaald en 200 euro voor alle tijd en moeite.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to EnergieDirect to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

11 years ago - Beste klant, Vervelend om te horen dat de jaarnota niet was zoals je verwachtte. Als ik naar je gegevens kijk dan zie ik dat we je op 18 en 20 april 2013 bericht hebben over de jaarnota. Hierin is duidelijk uitgelegd dat je verbruik het afgelopen jaar is toegenomen. De meterstanden heb je zelf aan ons doorgegeven. De nota is opgemaakt op basis van de correcte gegevens. Groetjes, Ralf

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik geloof er niets van gelukkig ben ik overgestapt. Deze oplichting houd ik niet van

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Energiedirect is leuk en aardig maar ze komen de beloofde tariefsafspraken niet na en aan het eind van het jaar moet je veel bijbetalen. Mensen stap niet over naar deze partij dit zijn oplichters pur sang! Het lijkt goedkoop maar uiteindelijk ben je toch nog erg duur uit!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Pure oplichting energie direct doe geen zaken met deze energie maffia

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Klacht is nog niet opgelost ondanks dat energiedirect dit beweert!

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Uit onze administratie is gebleken dat de nota inmiddels betaald is. Bedankt.

Wel vind ik het vervelend om te horen dat je ons ziet als oplichters. Zoals mijn collega's al aan hebben gegeven is het verbruik ten opzichte van het vorig jaar verhoogd. Ook heb je in het eerste jaar een energietegoed gekregen.

Groetjes,
Ralf van energiedirect.nl

All complaints of