Complaint: verhuist 2012 via gaslicht.com mails brieven telefoontjes stedin datum niets helpt

user-165629 on 06 March 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

van energie direct naar nieuwe leverancier via de site gaslicht.com in 2012 14-12-2012 eon mijn nieuwe leverancier bericht dat stedin al 14-12-2012 heeft gewijzigd verhuizing per mail en brief standen en automatische incasso stop zetten aangeven, antwoord via de telefoon wij weten van niet van een verhuizing???gaslicht.com heeft het goed doorgegeven. laatste factuur 25-2-2013 gestoneerd 25-1-2013 kan ik niet meer teugboeken wat een DIRECT ENERGIE VERSPILLING

Desired solution:

terugboeken factuur 25-1-2013 en restant vanaf 2012 ook meterstanden zijn bekend anders is de makelaar wel zo aardig zijn foto te sturen voor de zekerheid oude meterstand genomen op datum oplevering woning 3-1-2013 was al verhuist 14-12-2012
GAS 33280
electra 1 20749
electra 2 27393

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

11 years ago - Dag Peter, Net heb ik je telefonisch besproken en het een en ander uitgelegd over de verhuizing. Je gaf aan dat alles nu duidelijk voor je is en in overleg met jou sluit ik de klacht. Ik wens je veel plezier in je nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Natascha

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant gebeld op 08-03 en alles uitgelegd. Gevraagd of alles duidelijk was en of ik het op opgelost kan zetten. klant gaf aan dat dit mocht

All complaints of