My complaint:
Wij hebben ongeveer een half jaar geleden een fix bedrag bijbetaald aan energiedirect aangezien we met ons maandbedrag volgens hen niet uitkwamen. Hiernaast werd ons voorschot flink verhoogd. Nu, anderhalf jaar later ontvangen wij onze eindafrekening en blijkt dat energiedirect zich heeft vergist in een nulletje van de door ons doorgegeven meterstand en ontvangen wij het teveel betaalde bedrag van 900,- terug. Wij verwachten iets meer als een excuses van energiedirect aangezien we flink wat rente hebben moeten betalen in de periode dat wij (onterecht) geld moesten bijbetalen aan energiedirect. We worden spijtig genoeg niet verder geholpen wanneer we onze klacht neerleggen bij de klanten/klachtenservice van energiedirect.
Gewenste oplossing
Een schadevergoeding van minimaal EUR 50,-
Ps: omdat wij hieronder verplicht in ieder geval één ster in moet vullen doen wij het maar wij gunnen energiedirect er geen één zolang onze klacht niet serieus wordt genomen.