Complaint: ZEER ONTEVREDEN OVER DE SERVICE VAN ENERGIEDIRECT

user-25685 on 22 October 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben ongeveer een half jaar geleden een fix bedrag bijbetaald aan energiedirect aangezien we met ons maandbedrag volgens hen niet uitkwamen. Hiernaast werd ons voorschot flink verhoogd. Nu, anderhalf jaar later ontvangen wij onze eindafrekening en blijkt dat energiedirect zich heeft vergist in een nulletje van de door ons doorgegeven meterstand en ontvangen wij het teveel betaalde bedrag van 900,- terug. Wij verwachten iets meer als een excuses van energiedirect aangezien we flink wat rente hebben moeten betalen in de periode dat wij (onterecht) geld moesten bijbetalen aan energiedirect. We worden spijtig genoeg niet verder geholpen wanneer we onze klacht neerleggen bij de klanten/klachtenservice van energiedirect.

Gewenste oplossing

Een schadevergoeding van minimaal EUR 50,-
Ps: omdat wij hieronder verplicht in ieder geval één ster in moet vullen doen wij het maar wij gunnen energiedirect er geen één zolang onze klacht niet serieus wordt genomen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hallo,

Ik heb uw gegevens er op nagekeken en ik concludeer hieruit dat u volkomen gelijk heeft. De stand die u op 6 april heeft doorgegeven van 564 kWh is door ons verwerkt als zijn 5640 kWh. Een kwalijke fout die we onszelf aan rekenen.

Persoonlijk vind ik het heel vervelend dat u door deze fout zoveel problemen hebt ondervonden. Er zal dan ook een financiële coulance richting u worden uitgekeerd. Daarnaast bied ik u mijn oprechte excuses aan namens energie:direct.
Met vriendelijke groeten,

Jochem, van energie:direct

All complaints of