My complaint:
Ik heb mijn contract vorig jaar verlengd met 5 jaar,omdat ik had gevraagd of ik elk jaar energietegoed kreeg op mijn eindafrekening net als het aflopende contract,dat bleef zo zeiden ze maar nu kreeg ik de eindafrekening maar er was geen energietegoed in mindering gebracht.dus heb ik gelijk gebeld en ze zouden het bandje met het telefoongesprek na luisteren en binnen een week weer bellen,maar ik hoorde niks dus heb ik maar weer gebeld ,ze konden het niet na luisteren was uitgesteld maar zou snel gebeuren en ze zouden bellen maar ik hoorde weer niks maar het bedrag wat ik er bij moest was al wel afgeschreven!dus belde ik maar weer ze zouden het opnieuw aanvragen voor het beluistren.na een week kreeg ik een mail dat ze hadden geluisterd maar dat ik geen energietegoed kreeg dus heb ik weer gebeld,ze hebben me belooft het bandje toe te sturen zodat ik het gesprek zelf na kan luisteren maar dat is nu ook al weer 14 dagen geleden en weer niks!
Desired solution:
Dat ik het energietegoed als nog ontvang voor dit jaar en de komende 4 jaar zolang dit contract nog loopt zonder gezeur!!!