My complaint:
Het is echt een belachelijke situatie, waar ook “kastje naar de muur van toepassing is”.
Ik wil miv 1.9.2011 mijn contract met hen opzeggen. Energiedirect geeft aan dat ik dat zelf niet kan en dat dat MOET verlopen via een andere (voor mij nieuwe) energieleverancier. Ik heb zelf de overeenkomst met Energiedirect gesloten waarin staat dat IK de overeenkomst moet opzeggen. Daar ik nog niet gekozen heb voor de volgende leverancier volg ik die weg.
Zij weigeren mijn opzegging in behandeling te nemen en geven aan dat ik zelfs stilzwijgend met hen door MOET na 1.9.2011 als er niet opgezegd is door een andere leverancier.
Ik heb dat NIET afgesproken met Energiedirect en ik heb nu al drie keer laten weten dat ik stop men energiedirect miv 1.9.2011.
Zij WEIGEREN de opzegging te accepteren!
Dit kan toch niet?!
Desired solution:
Als ze accepteren dat ik miv 1.9.2011 geen klant meer ben en ik dat zelf kan regelen.
Dit wil ik bovendien bevestigd krijgen per mail.
Dat is de afspraak die ik maakte.