My complaint:
Heb al eerder gedoe gehad met SL dat je idd achter je pakket aan kunt gaan fietsen ergens op industrieterrein in A’dam West, het depot. Maar deze slaat werkelijk alles.
SV schijnt 2x overdag aan mijn deur geweest te zijn, niemand thuis want ik ben aan het werk. Dag 2 vind ik geel briefje in de brievenbus: we komende de volgende dag tussen 17.00-21.00. Fijn want dan ben ik thuis. Niemand van Sl aan de deur gezien ook geen geel briefje achtergelaten. Via track en trace vernam dat mijn pakketje #-2hoog is afgeleverd. Nummer-2hg bestaat niet eens want heeft alleen een benedenwoning en die mensen hebben niks aangenomen van SL. Maar eens SV gebeld die je ook nog lastig te spreken krijgt. Een of andere ongeinteresseerde Wilma vertelde me dat ik maar de opdrachtgever moest bellen zodat zij een onderzoek kunnen opstarten (bij SV) waar mijn pakketje is gebleven. Bovendien wist Wilma me wel te melden dat pakketje niet op #-2hg was agleverd maar op 122. Ook dat huisnummer bestaat niet in mijn straat! Afijn hun konden niks voor me doen ik moest maar met Douglas bellen. Douglas is gelukkig wèl klantvriendelijk en gaan hier zeker achteraan, in het uiterste geval krijg ik mijn geld terug maar de service, afspraken nakomen en klantvriendelijk zijn, staan bij SL niet erg hoog in het vaandel. Volgende keer als ik iets bestel en wordt via SL geleverd is de kans groot dat ik afhaak.
Desired solution:
Mijn pakketje zsm boven water komt, en dat SL zijn service gaat verbeteren.