Complaint: Eten en drinken bij centerparcs

user-41753 on 24 February 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij center parcs doen ze er alles aan om extra geld te verdienen (terwijl de parken toch goed lopen dacht ik zo). En met name bij het eten. Bestel je een cola? Zeg er dan wel bij dat je een kleine wil anders krijg je meteen de grootste! Lekker stokbood vooraf? Let op: dit is niet gratis of van de zaak. Sausje over uw vlees? Ook hier betaal je apart bij maar staat niet op de kaart. Lekker toetje? Nee hoor, kristallen in het ijs en het vers fruit had ik liever blikfruit gehad… Het verse smaakte namelijk tot het rotte af. O ja en reserveren mag maar op 2 tijden, betere doorstroom noemen ze dat. Pas op dat je geen gevoelige maag of darmen hebt want vlees was niet gaar. Wij zijn tot 2 keer toe op Center parcs ziek geworden van het eten!

Gewenste oplossing

Gewoon eerlijk zijn tegen de klanten. Als ze iets echt willen pakken ze het ook wel. Het is veel vervelender als je achteraf bijna 10 euro duurder uit bent. Zorg ook dat het eten van betere kwaliteit is want je kan het echt niet maken dat mensen er ziek van worden. Vooral voor de prijzen mag je best kwaltiteit verwachten.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Geachte, We hebben uw klacht gelezen en willen deze graag in behandeling nemen. Zou u ons uw contactgegevens kunnen doorsturen met vermelding van uw boekingsnummer en onderwerp van uw klacht? Dit kan naar webcare@groupepvcp.com. We hopen een reactie van u te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van desbetreffend park.

All complaints of