My complaint:
na aankoop op 19/9.jl.kaartje ontvangen voor enquête …héélaas niet té-vinden “online” grrrh
Desired solution:
graag snelle-duidelijkheid
user-199974 on 19 September 2013 about Etos in category Drogisterijen
na aankoop op 19/9.jl.kaartje ontvangen voor enquête …héélaas niet té-vinden “online” grrrh
graag snelle-duidelijkheid
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Etos
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Etos to pickup complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Etos
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by Etos
Message from Etos
11 years ago - Goedendag, Wat vervelend dat u de site niet kunt vinden. Indien u naar www.etos.nl/klantonderzoek gaat vindt u de enquete. Hopelijk lukt het nu wel.
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Op 24-9 de klant laten weten dat de link www.etos.nl/klantonderzoek de werkende link is.