Complaint: Klant Tonny Jacobs

user-66825 on 23 October 2011 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ong twee maanden geleden, heb ik een nieuw oogpotlood gekocht, L,oreal infallible.Na vele malen en met het draaisysteem en met het steeds afbreken van de punt is hij op.Daar ik voor zo,n goed produkt, verwacht dat hij langer bruikbaar is, meld ik dit.Mijn kassabon heb ik niet meer,misschien de afschrijving.Bij etos hebben ze geen adres van L,oreal vandaar meld ik me tot jullie,misschien hebt u het adres van de vertegenwoordiger, die ik mijn klacht dan voorleg. Hopende u met deze mail U voldoende ed te hebben ingelicht, groet ik u. Tonny Jacobs tel0135051583
email adres tonjacobs@kabelfoon.nl
(Op advies van de verkoopster deze mail)

Desired solution:

Omdat ik altijd zorgvuldig met mijn spullen omga,is mijn vraag of er meerdere klachten daar over zijn.
Als U dit oplost ben ik tevreden

All complaints of