Complaint: mocht niet iets terug brengen in andere filiaal

user-176514 on 02 May 2013 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een zonnebril gekocht. 2 dagen later kon ik zonnebril niet meer op mijn neus zetten, hij viel er vanaf. Ik terug naar Etos zonder bon en kaartje. Heeft ze eerst tussen alle zonnebrillen gekeken. Zij ze deze verkopen wij niet. Zij ze ik kan je niet helpenn nu, morgen is mijn leidinggevende hier.Dan bel ik je, Maar het komt goed. Ik thuis nogmaal goed gezochte en uiteindlijk in prullebak heb ik de bon en kaartje gevonden. Maar was van de Filaal in andere stadsdeel. Dus ze belde mij terug de volgende dag. en ze zegt.helaas wij kunnen bril niet terug nemen want wij kennen deze bril niet. Ik zei nou probleem opgelost ik heb de bon gevonden. Uiteindelijk zegt ze wij kunnen bril niet terug nemen ook niet met bon en kaartje want hij is van andere Filiaal. Ik moest dus terug naar dit filaal om bril op te halen en andere filiaal om terug te brengen. ONZINNNNNNN terijl ik dag ervoor nog zoveel had gekocht van etos in zelfde filaal en ik zovaak in etos ben. Lekker klachtvriendelijk. Eerst kon niet omdat ik geen bon had en had ik die dan moet ik terug naar filaal waar ik het had gekocht. Stel ik had in rotterdam iets had gekocht. dan had ik daar heen moeten gaan om kapotte bril terug te brengen.

Desired solution:

Dat iedreen in andere filiaal dingen mag terug brengen. OOk aprtikelen met klacht. En een excus van etos osdorp.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Etos

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Etos to pickup complaint

All complaints of