Complaint: onbehulpzaam personeel

user-39175 on 04 February 2011 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag, 4 februari, ben ik in uw Etos winkel in de Heuvelstraat geweest om een automatische pincet te kopen.
Bij binnenkomst vroeg ik aan uw personeelslid aan de kassa waar ik ergens moest zijn. Ze wapperde op een onverschillige manier even naar de muur waaruit ik concludeerde dat ik daar moest zijn. Ik heb daar zeker 5 tot 10 minuten gezocht. Van enig hulp was geen sprake hoewel de dame zonder klanten achter de kassa naar me stond te kijken. Omdat ik het echt niet kon vinden ben ik het haar nogmaals gaan vragen. Ze wees me toen naar een ander deel van de winkel. Ook daar ben ik zeker tien minuten bezig geweest. Eigenlijk wilde ik toen de winkel al uit lopen maar ik ben het haar toch nog een keer gaan vragen. Ze keek even naar de plaatsen die me gewezen had en liep toen zonder iets te zeggen naar een nieuwe plaats helemaal achterin de winkel “hier ligt het! “.
Dit betekent dus dat deze dame mij heel bewust tot twee keer toe verkeerd gewezen heeft en mij zeker 20 minuten in de winkel heeft laten zoeken naar iets dat ze zelf meteen wist te vinden op een heel andere locatie. Ze had op dat moment niet veel te toen behalve af en toe een klant helpen aan de kassa. Druk was het zeker niet.
Omdat ik hier toch wel melding van wilde maken vroeg ik haar naam. Nou, dáár had ik niets mee te maken. Waar wilde ik die voor hebben? Voor het indienen van de klacht vond ze haar naam volkomen irrelevant. Dat zou ze ‘zelf wel doen’. Mijn mond viel open van verbazing. Ja hoor want ze was heel eerlijk.
U begrijpt dat ik dit toch even wilde melden. Andere klanten die rond liepen in de winkel zeiden ook dat ze door haar vaker zo onverschillig behandeld zijn. Als ik een winkel had zou ik daar van op de hoogte willen zijn want deze dame gaat u zéker klanten kosten. Haar naam weet ik niet maar het was rond kwart voor elf in uw filliaal in de Heuelstraat.

Het is zeker niet mijn gewoonte om zo maar klachten in te dienen maar ik voel me echt onheus behandeld door haar en het heeft me heel veel kostbare tijd gekost. Zeker haar reactie achteraf is op zijn minst verbazingwekkend te noemen.

Gewenste oplossing

Dat deze dame wordt aangesproken op haar gedrag en dat ze voortaan meer behulpzaam is

All complaints of