Complaint: excursie

user-89968 on 09 March 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vorig jaar naar egypte geweest mooie excursie naar luxor gemaakt en nu yerug speciaal voor de pyramides
direckt na aankomst een excursie geboekt op dinsdag en zondag zouden we gaan
zaterdag om 12 uur smiddags nog even naar de reisleidster om te vragen of het nog door ging en ja hoor vanacht om half 2 worden jullie op gehaald
half 11 er gaan zitten zodat we het zeker niet konden missen
maar half 2 geen bus noodnummer gebeld raar er word niet opgenomen
volgende ochtend dood moe en teleurgesteld maar weer bellen en ja hoor ze had het wel gezien dat er gebeld was ook met 06 maar ja we hebben prepaid dus dat is te duur om terug te bellen een NOODNUMMER? bizar
maar om half 1 kreeg ik mn geld terug weer naar de receptie voor de 5 de keer ow geen geld bij me kom morgen maar terug
lekker in je vacantie zes keer naar de receptie
de vrouw van de excursie was ondertussen naar nederland gevlogen en had zogezegt een berichtje achter gelaten bij de receptie alleen was het nergens te vinden
ik heb toch bij arke geboekt niet bij de receptie van een hotel dus is arke daar verantwoordelijk voor
niet alleen ons heeft ze laten zitten ook andere mensen die een andere exursie hadden geboekt 2 dagen eerder
dus aan wie ligt het dan? lijkt me duidelijk
mn vacantie is verpest ben een dag en nacht kwijt en een nieuwe excursie naar de pyramides kon niet meer
erg fijn ben erg teleur gesteld

Desired solution:

ik wil zeker een bedrag terug voor die verloren nacht en dag samen met mijn dochter
en dan nog heb ik niet de pyramides gezien

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 3 april 2012 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of