Complaint: Andere kamer ontvangen dan geboekt

user-57535 on 08 August 2011 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een hotel geboekt met een 2 persoonsbed. Bij het boeken staat nadrukkelijk dat het een kamer betreft met een 2 persoonsbed. Bij aankomst in het hotel heb Ik een 1 persoonskamer ontvangen. Een 2 persoonskamer was er niet. Dit kwam omdat ik de kamer heb geoekt voor 1 persoon. Expedia wil niet ingaan op het feit dat bij de boeking nadrukkelijk staat dat het om een kamer gaat met een 2 persoonsbed. Men geeft aan dat dit een voorkeur is. Dat is absoluut niet zoals dat wordt aangegeven op de website.

Desired solution:

Ik wil een financiele vergoeding voor deze fout ontvangen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Expedia.nl

Message from Expedia.nl

13 years ago - Beste, Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd met het verzoek om een aantal ontbrekende gegevens aan ons door te sturen, zodat we het e.e.a. kunnen uitzoeken. We vinden het erg vervelend dat u verblijf niet naar volle tevredenheid is geweest. Met vriendelijke groet, Webcare Expedia.nl

All complaints of